آنالیز کلی سایت بهارسئو

خشت اول گر نهد معمار کج … ،

 تحلیل کلی سئو سایت مرحله ای پایه و بیس برای شروع کار سئو روی یک وب‌سایت است که بسیار حساس و مهم می‌باشد. اگر این مرحله به درستی انجام نشود و نقاط ضعف و قوت سایت شما به درستی ارزیابی نشود هر چه شما روی سایت خود وقت بگذارید و و تلاش کنید به نتیجه‌ی دلخواه خود نخواهید رسید و این بسیار بد است.

دریافت مشاوره

مشاوره یکی از بهترین راه‌ها برای درک و فهم متقابل و افزایش سطح علمی و ارائه‌ راهنمایی برای حل مسائل به کار می‌رود. پس اگر میتوانیم به حل مشکلتان کمک کنیم میتوانید با ما تماس بگیرید.

فرم ارتباط با ما

:: رفع مشکل توسط بهارسئو ::

حال مجموعه بهارسئو این خبر خوب را به شما می‌دهد که تمامی این اطلاعات را به صورت کلی، با دقت و با استفاده از متد های روز جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهد داد. با این کار شما قدم بزرگی برای حل مشکلتان خواهید برداشت چراکه پیدا کردن علت در حوزه IT بسیار مشکل می‌باشد و زمانی که شما مشکل را بیابید تقریبا به جواب رسیده اید.😇

ارائه مشکلات سئو

سئو تکنیکال

تحلیل ساختار کلی سایت شما از لحاظ کدینگ و چهارچوب های استاندارد اعلام شده و همچنین مانیتورینگ مشکلات موجود در آن به شکل کاملا جزئی با استفاده از ابزارهای مربوطه به شکل کامل و با جزئیات جمع اوری کرده و به شما ارائه خواهیم کرد.

سئو داخلی

کلیه اصولی که باید به شکل داخلی روی سایت انجام دهیم تا به نتایج بهتری از لحاظ سئو دست بیابیم. انجام سئو داخلی ارتباط مسقیمی با چگالی متاتگ ها و کلمات کلیدی دارند و شما میتوانید با بهره بری از راه حل های مادر این زمینه کمال استفاده ببرید.

کلمات کلیدی

پیدا کردن مجموعه ای از کلمات کلیدی برای تولید محتوای هدفمند و مفید با ارائه جزئیات تعداد سرچ در روز و میزان سختی آن ها و همچنین آنالیز رقبا برای گرفتن رتبه در آن کلمه مورد نظر و همچنین برای افزایش میزان ترافیک ورودی به سایت شما.

سئو خارجی

در این مرحله ما برای بهبود رتبه شما راهکارها و تکنیک های بسیار مفیدی بر اساس نتایج موجود قرار خواهیم داد تا بتوانید با استفاده از این راهکار ها تاثیر بسزایی را روی سایت رقم بزنید.

آنالیز سرعت صفحات

بررسی شبکه های اجتماعی

کیفیت محتوا

تخمین ترافیک هر صفحه

بررسی بک لینک های مضر

کیفیت محتوا

:: بخشی از ابزارهای کاری ما ::

پلن نقره‌ای

500 هزار تومان
  • میزان اعتبار دامنه شما
  • وضعیت کلی سایت
  • وضعیت سئو داخلی
  • کلمات کلیدی
  • بک لینک ها

پلن طلایی

850 هزار تومان
  • امکانات پلن قبل +
  • آنالیز رقبا
  • کلمات کلیدی رقبا
  • سئو تکنیکال
پشیتبانی بهارسئو

اگر جواب سوال هاتون رو نگرفتید با ما تماس بگیرید.

پشتیبانی بهارسئو